Умови доставки та оплати
способи доставки
- Укрпошта . Надсилання цим перевізником можливе лише при повній передоплаті замовлення. Оплата для відправки Укрпоштою - відсутня! Вартість доставки по Україні: від 45 грн.
- Нова Пошта. Роблячи замовлення "накладним платежем" - враховуйте комісію пошти за послуги післяплати, а саме: 20 грн. + 2% . Вартість доставки по Україні: від 70 грн .
Коли відправлять моє замовлення?
Відправлення замовлень відбувається протягом 2-3 робочих днів.
Робочі дні: понеділок-п'ятниця.
У зв'язку із ситуацією в нашій країні, вкрай рідко, але можуть бути затримки щодо постачання товару!
Способи оплати
- Оплата карткою Visa, Mastercard – WayForPay;
- Післяплати (оплата при отриманні товару). Компанія залишає за собою право відмовити в післяплаті клієнту, у якого є в профілі негативні відгуки про те, що він більше одного разу не забрав замовлення по післяплаті. Вартість післяплати оплачується окремо, за тарифами перевізника. Замовлення на оптовому сайті надходять у роботу та відправляються лише після 50% і вище передоплати, щоб уникнути додаткових накладних витрат на компанію за повернення не забраного клієнтом замовлення. Залишкові за вирахуванням доставки кошти буде відшкодовано клієнту до 7 робочих днів;
- Оплата на рахунок у Приват Банку. При даному способі оплати – вартість доставки максимально низька, оскільки відсутня комісія за накладений платіж логістичному оператору.
Гарантія:
Усі товари на нашому сайті мають актуальний термін придатності. Відповідають технічним та експлуатаційним характеристикам, заявленим виробником!
Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін згідно з чинним законодавством України, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар було перевірено на терміналі логістичного оператора або у присутності кур'єра при його отриманні;
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Докладніше про список товарів, що не підлягають поверненню в розділі "Повернення та обмін".
Докладніше можна ознайомитись у розділі Умови повернення .
Ми гарантуємо для Вас наступне:
- Ми якісно упаковуємо Ваші замовлення.
- Ми використовуємо тару, щоб клієнт не платив за упаковку логістичному оператору.
- Ми завжди використовуємо нові коробки і велику кількість пухирчастої плівки, щоб уникнути псування товару під час транспортування замовлення.
- Ми уважно стежимо за мерчендайзингом при упаковці, щоб товар доїхав у повному обсязі та цілісності.
- Ми не використовуємо об'ємну тару там, де це не потрібно, щоб клієнт не переплачував за зайву об'ємну вагу.
Договір публічної оферти:
https://docs.google.com/document/d/1qHtGuLtAP2vS6ucBGB97fRjapi7ZCm-L039Td9AOI2w/edit?usp=sharing